Wat we van je vragen
Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar en hebt plezier in en handigheid met administratieve processen. Je hebt een kritische blik, kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken, en hebt het lef om ook buiten de gebaande paden naar mogelijkheden te zoeken. Daarnaast heb of ben je:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau;
- Sterk servicegerichte houding met oog voor detail;
- Proactief en doortastend;
- Flexibel in kunnen spelen op veranderingen;
- Basiskennis van de Wet Verbetering Poortwachter, of de bereidheid om hier in korte tijd over te leren.
Dit krijg je van ons
Wij vinden het belangrijk dat onze collega’s doen wat ze leuk vinden. Want als jij doet wat je leuk vindt en waar jij goed in bent, ga je gemotiveerd en met plezier aan het werk. Daar plukken we allebei de vruchten van. Wij hechten dan ook veel waarde aan een werkomgeving waarin jij je kunt blijven ontwikkelen en waar zelfstandig werken, een proactieve houding en een kritische blik worden aangemoedigd. Daarnaast krijg je van ons:
- 13e maand
- 28 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
- Een vakantietoeslag van 8,33%
- Thuiswerkmogelijkheden (50% van je werktijd kan je thuiswerken)
- Een goede pensioenregeling
- Uitgebreid aanbod aan opleidingsmogelijkheden, zowel vakmatig als gericht op persoonlijke ontwikkeling met studiekostenvergoeding
- Een gevarieerde baan bij een dynamische organisatie met volop kansen voor ontwikkeling en groei
- Kantoor in Gouda en Eindhoven
Wie wij zijn
ArboTeam is de niet-medische tak van het (gecertificeerde) arbo bedrijf onder Vanbreda Nederland, met vestigingen in Gouda en Eindhoven. Als bedrijf zijn wij behoorlijk in ontwikkeling. Onze aanpak kenmerkt zich door toegankelijkheid, daadkracht en respect, zowel in de klantrelatie als onderling. Wij kijken verder dan wat er gezegd wordt, zijn scherp op wat wél mogelijk is, en zijn niet bang om klanten een spiegel voor te houden. Wij werken nauw samen met onze medische tak Zicht op Beter (bedrijfsartsen en praktijkondersteuners) en met Vanbreda Risk & Benefits, één van de grootste spelers in de Benelux op het gebied van risicomanagement en verzekeringen.
Geïnteresseerd?
Ben jij de Support medewerker Arbodienstverlening die wij zoeken? Laat ons dan snel weten waarom jij graag bij ons wilt werken en waarom deze functie zo goed bij jou past. Wat zijn jouw drijfveren en hoe wil jij jezelf verder ontwikkelen? Stuur jouw motivatie samen met je CV naar recruitment@vanbredanl.com.
Heb je vragen over de vacature of wil je meer weten over werken bij ons kantoor? Neem dan contact met ons op via recruitment@vanbredanl.com of 088 273 3200.
Heb je vooraf specifieke vragen over de inhoud van de functie neem dan contact op met Irene van der Vaart Manager Arbodienstverlening op telefoonnummer 06 – 43751459.