In 2002 zijn we met Insucare begonnen. Een adviesbedrijf gericht op bedrijven met als aandachtsgebied pensioen, inkomen en zorgverzekeringen. Hiervoor had ik bij een groot intermediair gewerkt en daarvoor bij een grote verzekeraar. Ik reed per jaar ca. 60.000 km en bediende de relaties die door het hele land zaten. Vaak werkgevers met meer dan 1000 werknemers. Daar heb ik geleerd wat er zoal in een bedrijf kan spelen en hoe belangrijk een goed gestructureerde organisatie is.

In 2008 kwam er de Arbodienstverlening bij. Werkgevers bleken teleurgesteld in de grote partijen en gaven ons de kans om het beter te doen. Deze kans hebben we met beide handen aangenomen. Wij bedienen nu vele tientallen werkgevers en we breiden nog steeds verder uit.

Bij onze groei hebben we altijd onze kernwaarde voor ogen: “Focus op de mens en zicht op de regels” Waarom? Omdat we hiermee een duurzame relatie met de klant kunnen opbouwen. We kennen onze klanten en daarom zijn we in staat die adviezen te geven waarmee de klant alle veranderingen, in bij voorbeeld de wetgeving maar ook een snel veranderende samenleving, goed bij kan benen.

Snel contact opnemen?
Bel 040 23 13 850

We werken met een sterk gespecialiseerde bezetting, ieder is expert op zijn of haar gebied en werkt met zijn collega’s samen.

We werken met een sterk gespecialiseerde bezetting, ieder is expert op zijn of haar gebied en werkt met zijn collega’s samen. Dit alles georganiseerd met een uitgebreide automatisering. Zo kunnen personeelsmutaties via de salarisadministratie bij ons worden binnengehaald en deze worden door onze experts verwerkt. Dit scheelt tijd en daarmee kunnen we ons focussen op mensen met hun vragen, zorgen en belangen.

Maar, hoor ik sommige mensen nu zeggen; “Wijnand, ben jij dan zo gestructureerd, vanwaar deze zo ver doorgevoerde aandacht voor automatisering en structuur? Tja, ik kan hier alleen maar op zeggen dat ikzelf eigenlijk helemaal niet van procedures en regeltjes ben. Ik luister en snap mensen als ze aangeven dat ze vast kunnen lopen in een web aan regels. Toch zijn ze er, en zijn ze nodig. Maar voor mij gaat de mens voor!

Aandacht voor de zieke werknemer

Aandacht voor de zieke werknemer

Het valt onze casemanager Françoise op dat werkgevers eenvoudig hun verzuimbegeleiding kunnen verbeteren door het geven van aandacht aan de zieke werknemer. Lees haar bevindingen en tips!
Integrale verzuimaanpak

Preventie: de integrale verzuimaanpak

Besteedt u als werkgever veel aandacht aan de re-integratie van zieke medewerkers, maar heeft u het gevoel dat u aan het dweilen bent met de kraan open? Realiseert u zich dat medewerkers die niet verzuimen, niet per definitie volledig productief zijn? En wilt u geen ‘losse flodders’ aan interventies inzetten, maar tot een gedegen integrale aanpak komen om dit verborgen verzuim te verminderen? Lees dan verder.
Arbodienstverlening tijdens de coronavirus

Arbodienstverlening tijdens het coronavirus

Een telefonisch spreekuur met de bedrijfsarts is sinds een jaar meer regel dan uitzondering. Uit onderzoek van Ipsos bleek dat 15% van 1100 ondervraagde medewerkers toch de voorkeur geeft aan face-to-face contact. Wij spraken met bedrijfsarts mw. de Laat over haar ervaringen het afgelopen jaar.

Arbo

Verzuim gaat over mensen die ziek zijn. Voor u als werkgever gaat het verder dan dat. Wij helpen u bij het vinden van een goede balans tussen mens en organisatie in de aanpak van ziekteverzuim, met zicht op de wettelijke kaders.

Pensioen

Met een pensioenregeling zorgt u, niet alleen nu maar ook later, voor uw medewerkers. De complexe materie maken wij toegankelijk. Wij begeleiden u van de analyse van uw wensen naar de inrichting van de best passende regeling.

Financieel inzicht

U wilt financieel fitte medewerkers. Wij helpen door persoonlijke begeleiding waarin we letterlijk laten zien hoe bestaande regelingen werken en vooral hoe de medewerker daar zelf invloed op uit kan oefenen.